středa 6. května 2015

In love w/ statement

Krásnou středu všem! Jsem tu s dalším krátkým postem, tentokrát opět něco outfitového. Poslední dobou je venku fakt hezky a když ještě máte parťačku na focení Terezku, tak se hned chce něco přidávat na blog.
Poslední dobou jsem celkem odpustila od velkých náhrdelníků, hlavně kvůli tomu, že byla zima, a já nevím proč, mě se ty velké statement náhrdelníky líbí asi k nějakým jarním/letním outfitům..
Každopádně díky další skvělé spolupráci s http://www.postovnezdarma.cz/ jsem si na jejich webu vybrala další z mnoha úžasných náhrdelníků a musím říct, že jsem se do něho okamžitě zamilovala, i když fakt ještě netuším, kam ho budu nosit. Je tak trošku větší a výraznější, což samozřejmě nezastaví žádnou bloggerku, žejo :D, ale stejně si ho asi nechám až na prázdniny, třeba k nějakým maxi šatům? 
Klidně mi dejte vědět do kometářů, k čemu by jste ho nosili vy, ať se také trošku inspiruji. :)
triko&kalhoty - Zara // bunda - reserved // boty - H&M // náhrdelník - postovnezdarma.cz/
Zatím se mějte všichni krásně xxx



7 komentářů:

  1. Já teda velké náhrdelníky miluju, kdykoli, kdekoli, k čemukoli :D a tenhle je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásny outfit :) koženka nikdy nesklame
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  3. Ty seš tak krásná :) Náhrdelník je teda fakt nádhernej

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi nádherná! a náhrdelník jsi zkombinovala naprosto skvěle :)
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat