pátek 10. dubna 2015

Weekly insights

Ahoj! Tak mě to blogování zas nějak chytlo, tudíž jsem si (zase) předsevzala, že aspoň 1x týdně by se tu mohlo něco objevit. Říkala jsem si, že bych to mohal nazvat Weekly Insights, ale pak mi došlo že ve výsledku by z toho beztak bylo spíš monthly insights, což mi došlo že je vlastně anglickej časopis, kterej fasujeme ve škole, takže moje NEoriginalita asi zůstane u random čánků. (Tímto děkuju všem, kteří ještě mají tu trpělivost párkrát do týdne zchecknout, jestli jsem něco nááhodou nepřidala, díky děcka! :D) Tragédie, já vím, ale momentálně budu ráda, když se zmůžu alespoň na tohle.
A taky už začíná být KONEČNĚ hezký počasí, a co si budem, to se hned fotí líp :)
Tento týden byl docela náročný, nejenže klasika po prázdninách jsme psali tak 541562 písemek, ještě jsem byla ve čtvrtek "pracovně" v Brně, na fotografickém workshopu, kde jsem strávila skoro celé odpoledne jako 'modelka' :D Mám z něj i nějaké fotky, bohužel jen takové backstageovky, k těm, které fotili účastníci workshopu, se asi bohužel nedostanu.. Ale vzhledem, že na takové akce jezdím poměrně často, snad bych někoho mohla 'zneužít' na nějaký outfitovky..
Zítra už konečně víkend, který částečně strávím u kamarádky prvním grilováním♥ ( aka hubneme do plavek)



Jak se vám backstageovky líbí? A jaký máte plány na víkend vy? XX

3 komentáře: