středa 4. února 2015

Body & Face Winter Care

Zdravím všichni! Jelikož už tu zase hoooodně dlouho nebyl žádný kosmetický článek, tak jsem se rozhodla, vzhledem i k tomu, že je zima, zmínit se, či napsat, něco málo o mojí zimní rutině co se týče pokožky. Vzhledem k tomu, že já přes zimu hodně trpím, jelikož ji mám fakt dost citlivou a jako malá jsem měla ekzémy, kterých sem se ještě tak úplně nezbavila. Každopádně, ušetřím vás mých dosti nechutných míchaných mastiček od dermatoložky, a místo toho vám ale ukážu spoustu super produktů, které se mi v zimě osvědčily, nebo které jsem si jenom jednoduše zamilovala.


NA TĚLO

Manufaktura Carlsbad sada - Jako první bych asi zmínila tuhle nááádhernou sadu od Manufaktury. Původně to byl dárek a já jsem z něho byla nadšená hned ze dvou důvodů. Zaprvé, jako většina holek, si potrpím na hezké obaly a s tímhle se manufaktura vážně vytáhla, a vůně. No a zadruhé, součástí této sady byl peeling, kterou jsem sháněla už asi 2 měsíce. Abyste rozumněli, sehnat fakt dobrej peeling dá zabrat, zvlášť když všechny drogérky mají tak maximálně gely..
Takže sadička obsahovala, Sprchový peeling + ještě mýdlo, ale jelikož mám hodně souchou pokožku, zatím jsem vyzkoušela jen peeling a je vážně super. Kdo přes zimu používá sem tam samoopalovák, krásně vám to "seškrábne" starou kůži mezi aplikacemi. :) Vše je se solí z Karlových Varů a růžemi.


Sephora Chocolate Shower Gel - klasika od Sephory. Upřímně, tento sprchový gel používám hlavně kvůli té vůni, je to prostřě bomba! Takže kdo hledáte tipy na voňavý sprcháče, myslím, že Sephora to jistí.

Linola Fett Olbad - Jde o olejovou přísadu na sprchování, popřípadě do koupele, kterou vždy používám úplně nakonec sprchování. Jak už jsem se zmínila, hlavně v zimě mám pokožku extrémně suchou a tenhle ten olejíček ji krásně zvláční. Je pH neutrální a určitě v zimě, kdy pokožka právě nejvíc trpí, ji zelastičuje, Seženete v lékarně.

Dove Winter Care - Jak už hlásí název, jde o hluboce vyživující tělové mléko, určeno na zimu, právě pro tu suchou kůži. Dove není špatný, je to taková klasika za dobrou cenu, kterou seženete prakticky v každé drogérii. Upřímně jsem používala dlouhou dobu používala krém z lékarny, ale tenhle je prakticky poměrně vyváženou náhradou.


NA OBLIČEJ


 A teď se vlastně dostáváme k tomu nejdůležitějšímu. Aneb proč tento článek taky vzniknul. Dostala jsem možnost otestovat můj první AHA Cream přesněji od Karin Herzog. Karin Herzog je švýcarská značka, tudíž už jenom díky tomu můžete předpovídat, že výrobek bude hodně kvalitní.
Ale teď k AHA krému - přesný popis výrobky je následující :

-Obsahuje mírné, ale velmi účinné přírodní ovocné kyseliny pro jemnou exfoliaci
-Odstraňuje nečistoty, suchou šupinatou kůži přemění na mladistvě vypadající, zářící a měkkou
- Pomáhá vyhlazovat drobné vrásky a linky

Musím říct, že jde o krém velice kvalitní a zatím se mi potvrzují více uvedené údaje. krém má hutnější konzistenci, tím pádem je opravdu an zimu super volba. Doslova se tam píše Cure Cream, a myslím, že opravdu nějaké ty "léčivé" učinky mít bude. :)



Karin Herzog je zatím značka dominující hlavně ve světě, je oblíbencem několika celebrit,
každopádně určitě stojí za to se mrknou na jejich stránky http://www.karinherzog.com/en/ . Mají rozličný sortiment různých krémů se speciálním zaměřením na různé nedostatky. Myslím, že sehnat kvalitní pleťový krém je občas trošku boj, jelikož většina těch "drogérkových" se vyrábí na stejné brdo, prostě i když si koupíte krém za 500,- většinou je vyráběn skoro úplně stejně jako nějaký levnější za 100,-. tak bohužel většina drogérkových značek funguje,. Samozřejmě to neznamená, že se nemůžete osypat i z těch dražších.

Jedinou nevýhodou zatím je dostupnost. Objednat se dá pouze z eshopů a musíte počítat s tím, že zaplatíte cestu. Tím se dostáváme k druhé části problému - cena. AHA cream stojí asi 60 Euro + musíte počítat 5-10 € dopravu. Faktem ale zůstává, zda přece jen není lepší utratit tyto peníze za jeden kvalitní krém, než za 5 levnějších, které ve výsledku vaší pleti nepomůžou.




5 komentářů:

  1. Kosmetika od Manufaktury má pěkný obaly :) Dove tělové mléko jsem měla pistáciové a používala jsem ho moc ráda
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Dove telové mlieka mám veľmi rada, krásne sa rozotierajú, majú úžasnú vôňu a aj pokožka je s nimi hydratovaná dlhšie ako po iných telových mliekach. Ja mám najradšej rad Purely Pampering.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, ta manufaktura si mě dokáže vždy získat tím krásným vzhledem %). Já měla od této značky jen pivní šampon a kondicioner. A byla jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Celkově kosmetika od manufaktury má nádherné obaly. Taky moc trpím, ale i přes jaro tak dík moc, snad mi to pomůže :)

    OdpovědětVymazat