středa 12. března 2014

New beauty loves

Zdravíím! Taky máte poslední dobou takové nádherné počasí? Tady v Olomouci je naprosto úžasně, 14°C, sluníčko svítí, člověk má hned lepší náladu. Poslední dobou sem teda neměla moc čas na blog, ale aspoň vám tak nějak nějak shrnu, co je u mě nového:)
V pátek jsme byly s kamarádkou na maturitním plese, i když mě to naštěstí čeká až za 2 roky! Každopádně to bylo naprosto skvělé a jen čekám, kdy budou hotové fotky, už jenom kvůli tomu, že jsem slíbila, že tu ukážu nové šaty, co jsem na sobě ten večer měla.
Každopádně, tenhle příspěvek bude hlavně o kosmetice, což je celkem změna, protože tyhle články tu bývají jen zřídkakdy. Jelikož produkty teprve testuji, nepůjde (zatím) o žádnou recenzi, ale spíš  inspiraci, prostě takové new in, akorát pro změnu kosmetické.


Jde především o produkty na jaro, aneb abych chytla trošku barvičky, neboť jsem po zimě strašně bílá.

Na tělo : Fake Bake Flawless - mám ho poprvé, a jediný důvod proč jsem si ho koupila je kvůli tomu, že St.Tropez co mám doma mi naprosto nevyhovuje! Skoro vůbec nefunguje, a když už se fungovat rozhodne, tak jsem celá flekatá a ke všemu ještě smrdí! Na Fake Bake jsem slyšela samou chválu, tak uvidíme:) I cena je o trošku lepší..




Na tvář : TheBalm - bronzer Bahama Mama pro přirozené zvýraznění kontur a opálený vzhled, Hot Mama tvářenka a highlighter v jednom, Sexy Mama neviditelný pudr


Na schování kruhů pod očima : Bourjois Bio detox organic korektor, dostala jsem jej jako dáreček, když jsem kupovala Fake Bake, a rozhodně vypadá super, po zimě na schování kruhů jako dělaný




Co si myslíte?

8 komentářů:

  1. oh, I like all of those products, all of them look so girl and sweet) I'd love to try them out) Lovely snapshots as well, you look really beautiful and natural) I love the way your hair looks!
    Have a fabulous time!

    OdpovědětVymazat
  2. prosím z jaké stránky máš ty tvářenky atd ?

    OdpovědětVymazat
  3. Fake Bake vypadá hodně lákavě! určitě pak dej vědět jak si spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tvářenky vypadají fakt dobře!! :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Na značku The Balm jsem slyšela jen chválu, bohužel ted nemám tolik peněz, abych si ji mohla dovolit. A strašně se mi líbí jejich design :).

    OdpovědětVymazat
  6. theBalm jsem používala dávno, ale teda ty fotky, ty, tvářenky, celá Aurora. Pěkné :-)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat