neděle 30. června 2013

Summer plans

Zdraviiiim:) Tyhle příspěvky na blogu vídáte poslední dobou určitě často, tak jsem rozhodla taky něco napsat:)
Kempování : 1.7. - 5.7.
Zrovna zítra odjíždíme s B. a částí mé rodiny a ještě s několika přáteli kempovat. Jedeme do Adršpachů. Už jsme jednou s B. kempovat byly a byla to takovaaaa zábava, takže už se těšíím. Já sice moc nejsem ten typ, co by zbožňoval kempování, takže jsem ráda, že tam budu mít aspoň ji♥ Navíc má být konečně pěkné počasí., takže doufám, že strávíme část opalováním a ležením u vody!:D



Moře : 7.7. - 15.7.
Každý rok už jezdíme pravidelně do  Brely s rodiči, s moji "BFF" Adri a jejíma rodičema. Je to nejlepší, když můžete jet k moři se svojí nejlepší kamarádkou, protože je to vždycky 100% užité! Většinou trávíme dny na pláži, někdy jdeme na výlet přímo do Brely, jelikož nebydlíme přímo v ní a večer chodíme do místní restaurace. Potom vždycky chodíme nejvíc pozdě spát a to ranní vstávání mě potom zabíjí. Bohužel jsem ten typ, co by nejraději vstával po obědě, kdežto Adri si chodí ráno zaběhat!:D Nepochopíím..



Grilování s rodinou 

Určitě část léta strávím doma s rodičema na zahradě. Jelikož jsme si teďka pořídili gril a bazén, tak to nebude tak zlé. A hlavně si užijem hodně dobrého jídla, a to je moje♥:D No není nic lepšího, než se najíst a potom se natáhnout v bazénu na lehátko!






Harta 
Zhruba na začátku srpna jezdíme už asi 13tým rokem na Slezskou Hartu. Jezdí nás tam asi 28 dětí+ naši tátové. je to už taková tradice a je to vždycky naprosto nejlepší♥ Mimojiné tam taky jezdí Adri, takže vždycky my "nejstarší děti" se na nejlíp na celej den ztratíme a užíváme si sami:D Vždy si už rezervujeme celý hotel, protože nás je OPRAVDU hodně. Hned u hotelu je bazén, kde většinou trávíme část dne, potom tenisové kurty ( Né, neumím hrát tenis, ale vůbec mě to netrápí:D) a taky jezero, kde se dá jezdit na šlapadle. Prostě užasný týden s mýma nejlepšíma kamarádama♥!

nejlepší parta♥


tady jsme všichnii:) (Jo, jsem ta nejvíc vysmátá:D)


S  přáteli
Samozřejmě část léta určitě budu s mými přáteli. Ať už půjdem nakupovat, pořádat pikniky, nebo přespávačky, určitě to bude nejlepší♥


Co vy? jaké máte plány na léto?:)

3 komentáře:

  1. Lovely snapshots, so positive and joyful!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie. Letní a plné života. Také bych jela k moři, poslední dva roky to nějak časově nevychází :(

    www.neverfullcloset.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty budeš mať teda nabité leto, ale tak to má byť! :) Grilovanie mám tiež veľmi rada a už sa neviem dočkať, kedy pôjdeme na dovolenku!

    OdpovědětVymazat