středa 3. dubna 2013

Ordinary

Zdravíím. Dneska jen krátký příspěvek, abyste věděli, že ještě žiju:D Vím, že posledně to bylo depresivní, takže dneska to vezmu jinak. Aneb, co jste dělali o Velikonocích? Ke mě v sobotu přišla kamarádka a nejvíc jsme si to užili♥ Však to znáte : jídlo, filmík (teda spíš seriál), focení, kecy, kecy kecy..Zbožňuju to. Takže co nejdřív sem snad dodám fotky!! Co se týče neděle, tak jsem byla s kamarádama v kině na Hostitelovi! Úžasnej film, určitě bych doporučila, zvlášť pokud jste na takový ty scifi-fantasy-postapo blbůstky..Knížku jsem nečetla, ale mám v plánu si ji co nejdřív přečíst!:) No, a pondělí jsme slavili vcelku normálně jako každý rok, takže jsem byla doma a občas se někdo stavil, však to znáte, prostě Velikonoce:D
Co vaše Velikonoce? A byli jste taky na Hostitelovi?

6 komentářů:

  1. To je dobře že ještě žiješ :D
    Velikonoce nuda, já nikomu neotvírám :D
    hostitela jsem neviděla, ani o tom nikdy neslyšela, ale najdu si to
    ty nejsi ordinary, ty jsi extraordinary :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná fotka! Strašně ti to sluší. Na Hostitelovi jsem nebyla, protože se bojím, že by se mi to moc nelíbilo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty si neuveriteľne krásna!
    a smiem sa opýtať, čo je to za foťák? ďakujem :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat