čtvrtek 11. dubna 2013

My Choies Wishlist

Zdravím:) Dnešní článek bude o mém wishlistu věcí, po kterých už dlooooouho toužím, ale bohužel když je má finanční situace natolik příznivá, že bych si snad něco mohla dovolit, tak to většinou utratím za něco úúplně jinýho -.- No, ale to asi nejsem jediná, že?:D Každopádně jsem narazila na úžasnou stránku www.choies.com. Na stránku se můžete podívat TADY, je tam spousta skvělých věcí, zvlášť pokud si ulítáváte na věci typu runwaydreamz, ale nechcete za to vyhodit tisíce. Choies nabízí šortky, šaty, boty, kabelky a spoooustu dalších za mnohem příznivější ceny!:) Určitě se tam taky podívejte a případně dejte vědět váš názor na tuhle stránku s oblečení:)
Krásný zbytek dne, xx



1. Balerínky s hrotama vyhlížím snad už od zimy, ale ty co jsou momentálně v našich obchodech mě moc neoslovily, aspoň né na tolik abych do nich investovala. Tyhle jsou ale úžasné♥
2. Úžasná kabelka na styl Mulberry, určitě každý zná a ví :)
3. Zbožňuju tyhle výrazné náhrdelníky, jsou prostě nejlepšíí.
4. Šortky s vysokým pasem - nezbytnost na léto!!
5. Jo, tak do tohohle křiváku jsem se nemožně zamilovala, zabíjela bych pro něj!♥

6 komentářů:

  1. Nice, také bych si vybrala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty balerínky!!!!!

    Zvu tě na svojí GA, byla bych ráda za tvoji účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat
  3. Prošvihla jsem tvůj minulý článek, takže to napíšu sem :D
    snad už jsi zdravá, vypadáš úžasně i když jsi nemocná :D
    koukám na tu stránku a je tu dost zajímavých věcí...
    jo přesně tak, taky pak třeba utrácim za něco úplně jinýho
    strašně moc se mi líbí ten náhrdelník a bunda :)

    OdpovědětVymazat
  4. hrozně moc moc se mi líbí tvůj blog, narazila jsem na něj náhodou na google a hned si tě přidávám:))
    hroty už mě docela dávno omrzely, ale špatné ty balerínky nejsou:) nejvíc se mi určitě líbí kraťásky

    OdpovědětVymazat
  5. neštvi mě knavas a přidávej!:-*
    ps.boží věci♥

    OdpovědětVymazat
  6. Máš ten nejkrásnější blog,který jsem kdy viděla! :OO** Vážně padám úžasem! :3 ♥ Jsi můj vzor! :)) Xxx

    OdpovědětVymazat