sobota 2. února 2013

Zpátky

Ahoj! Tak zas po strááášně dlouhé době přípěvek. Dnes odpoledne jsme se vrátili z hor a jsem naprosto mrtvá, ale ten blog mi chyběl, tak jsem si řekla, že sem aspoň napíšu, jak jsme se měla.
Tak teda, když jsme tam přijeli, bylo hrozné počasí, že to chvíli vypadalo, že lyžování vůbec nebude. Naštěstí se to dalo dohromady, takže jsem hned další den vyrazila s kamarádkou na běžky, což bylo pěkně vyčerpávající, protože ona na tom jezdí jak profík! Potom samozřejmě byli i nějaký lyže a taaak.. Nejlepší ze všeho byli ale večery, kdy jsme s kámošema blbli, koukali na filmy, něco popily, znááte to:D A hlavně šli pozdě spát, což bylo nejhorší, jelikož snídaně ráno byli do 9, a my měli co dělat, aby jsme vylezli z postele! I tak jsme si to nehorázně užily, jen mě mrzí, že jsem sebou neměla foťák, tudíž většina fotek je focena mobilem a kvalita za nic nestojí:(
No, teď se těma fotkama půjdu probírat a pak konečně dlouhý spánek♥ Zatím tu máte nějaké starší fotky:) Dobrou, xx

Svetr Terranova, košile Orsay

19 komentářů:

  1. You look so sweet! :)
    Cool pictures!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. My pojedeme na hory až o jarnákách a já se nemůžu dočkat! :)
    Skvělé fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn že sis to tam takhle užila :) mě taky na lyžácích vždycky nejvíc bavili večery :D nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajné, že sis to užila. :D :D A hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že sis to užila:) takové večery s kámoškou jsou nejlepší!:) Na fotkách Ti to hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Kámoš mi utekl na dovču... hajzl :D (Ono to není úplně tak kámoš :D)

    OdpovědětVymazat
  7. Pane jo tobě to sluší :) ten úsměv tě krásně rozzáří :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na horách jsem byla na začátku ledna a hned bych se tam vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já jsem na horách právě teď :D
    chci ti říct, že na tak skvělou blogerku, už jsem dlouho nenarazila. Máš perfektní outfity a během shlédnutí pár tvých příspěvků, jsem si tě dala do oblíbených. Jsi má nová inspirace. :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherná košilka!:) Jsi hrozně sympatická:) krásné fotky
    jsem tvuj nový čtenář,tak doufám z i ty budeš muj:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi tak přirozeně krásná :))

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi tak strašně moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! Strašně moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný úsměv, moc ti to sluší :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi opravdu Krásná! :)))

    http://niccolete.blogspot.cz/ přidej si mě prosím, jsem začátečník :)

    OdpovědětVymazat