pátek 4. ledna 2013

Nové

Zdravííím! Dnešek byl skutečně užitý, i přes to hrozné počasí - hlavně ten vítr! Po dlouhé době jsem konečně viděla Martinu, moji kamarádku ze školy a byli jsme s ní a jejím přítelem ve městě. On je vážně zábavný,tak jsme si užili dost zábavy. Byli jsme v Mekáči a koupili si McBox pro rodinu. Ještě teď je mi špatně, když na to všechno jídlo pomyslím!:D Skutečně skvělý začátek diety do nového roku..
Potom jsem já a Martina šly konečně ke kadeřnici, protože jsem ty vlasy měla skutečně hrozný. Původně jsem je chtěla celé zesvětlit, ale nakonec jsem si dala jen hodně světlý melír, na úplné zesvětlení půjdu až příště:) Jaký jste měli vy den? A máte taky obarvené vlasy nebo melír?:)



Ty vlasy na prvním obrázku mám normálně rovné, jen jsem ten den měla drdol...


Jak malé děti s HappyMealem :D

2 komentáře:

  1. no škola, takže moc dobrej den to nebyl..:DD vlasy obarvený nemám, ale před necelým rokem jsem je měla na červenohnědý odstín. Jinak jsem tu poprvé a ještě se vrátím :) (do mekáče bych taky ráda zašla :D) jo, a bež mi odepsat do vánočníhu questu na on-hungergames.blog.cz ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy máš moc krásný, obdivuju je na tvých fotkách :-)
    Doufám že o nich brzy uděláš nějakou recenzi nebo článek! Jinak já se teď taky chystám zpět na zesvětlení, svoje vlasy mám tmavě plavé - možná podobný odstín jako máš ty, když tam hledám odrosty. Jak dlouho melíruješ? Nechceš rovnou o tom zesvětlování a péči udělat takovou malou osobní reportáž? To by mě mooooc potěšilo - málo blondýnek prozrazuje svá tajemství (zvláště těch co mají fakt hezké vlasy, nemyslím vyperoxidované žluté kanárky :-D)
    Blog si ukládám a jistě příjdu zas! Měj se hezky

    Luci

    OdpovědětVymazat